
Even voorstellen: Wij zijn Johan & Heidi en we hebben 2 kinderen; Jaro die net 5 is geworden en Djoni net 11 geworden.
Beiden zijn in januari jarig. Djoni op 10 januari en Jaro op 22 januari. Normaal vieren wij de verjaardag van ieder op hun eigen dag, maar dat ging dit jaar niet. We hebben namelijk een huis gekocht en ja, daar gaat tijd in zitten. Gelukkig dat de jongens het voor deze ene keer niet erg vonden om het op dezelfde dag te vieren.
Maar ja, bij feest hoort ook taart… en waar te halen…??? Hema? Nèh te saai!!! Bakker? "Poeh trek je knip maar flink open"!!!
Gelukkig hebben de meeste mensen hyves en toevallig dat Johan, Angelique – of beter – smulfun net had geaccepteerd als “vriendje”. Nieuwsgierig als we zijn hebben we direct op de site gekeken, want dat al zag er heel uitnodigend uit!!!
Lang hoefden we er niet over na te denken, die taarten, die gingen we hier bestellen. Zo even het contactformulier ingevuld; met als belangrijkste informatie dat wij een CARS-taart en een VOETBAL-taart wilden, en dan maar wachten…..
Wachten duurde niet lang, de volgende dag al direct een mailtje terug, met nog wat vragen hoe we het precies wilden. Dat was heel fijn dat er direct gereageerd werd!!! Met een aantal mailtjes over en weer was de bestelling definitief rond. We konden het op de dag zelf afhalen, helemaal super!!
Op 22 januari is Johan de taarten gaan halen. Thuis zaten wij met smart te wachten, want hoe zouden ze eruit zien?? Johan kwam met een beteuterd gezicht binnen….
“GRAPJE”, zei hij, “ze zien er gaaf uit”. De kinderen gelijk met de neuzen in de dozen; “VET COOL”!!! riep Jaro en “kijk mama, mijn naam staat erop” met een grote glimlach van oor tot oor.
Djoni vond zijn taart MEGAVET en stoer.
Dat word smullen…. En ja hoor, “perfect” zei Jaro en maakte een gebaar dat koks ook altijd doen als iets lekker smaakt.
Wat ik zelf wel fijn vond is dat Angelique aan Johan had gevraagd of wij wel wilden laten weten wat wij van de taarten vonden. Zeker qua smaak. Dat vond ik wel goed dat ze dat vroeg, dat betekend namelijk ook dat je naar je klanten wilt luisteren, ook als er iets niet goed zou zijn.
Ik zelf heb de andere dag Angelique een mailtje gestuurd om haar te laten weten dat de taarten echt goed waren. En dat we zeker in de toekomst nog taarten zullen bestellen. Ik heb foto’s van de taarten op Hyves gezet en had het adres van Smulfun erbij gezet, zo tevreden waren we.
Het toeval is, dat er iemand bij ons op de verjaardag was en die vroeg dus waar wij de taarten besteld hadden. Bij Smulfun dus. Haar dochter is binnenkort jarig. Ze stuurde me – nu ik dit mailtje aan het typen ben – nog om de site van Smulfun – want ze wil nu ook een taart bestellen.
Tja letterlijk mond op mond reclame is nog de beste die je kan hebben. Waar wij kunnen zullen wij jullie zeker aanbevelen!!!
Groetjes Johan en Heidi
Reactie indienen